13.8 C
London
utorok, 8 októbra, 2024
ÚvodSpravyMitsubishi vstupuje do veľkej hry: Aliancia s Hondou a Nissanom

Mitsubishi vstupuje do veľkej hry: Aliancia s Hondou a Nissanom

Date:

Najnovšie články

Automobilové giganty varujú, clá na čínske autá môžu rozpútať obchodnú vojnu

Berlín/Brusel, 4. októbra (TASR) – Nemecké automobilové značky Volkswagen...

Constellation Brands na vzostupe: Zisk a tržby prekonali očakávania

Victor, 4. októbra (TASR) – Svetový gigant na trhu...

Inflácia v eurozóne na historickom minime, ECB zvažuje ďalšie kroky

Madrid, 4. októbra (TASR) – Dobré správy prichádzajú z...

V stredisku Bachledka budujú 6-sedačkovú lanovku, vznikne tam národné centrum

        Ždiar 4. októbra (TASR) - V lyžiarskom stredisku v...

Väčšina rizík na trhu naznačuje skôr rast cien palív ako ich pokles

        Bratislava 4. októbra (TASR) - V súčasnosti je vývoj...

Tokio, 28. júla (TASR) – Japonský automobilový trh zažíva zlomové obdobie. Mitsubishi Motors, známe najmä svojimi terénnymi vozidlami, sa rozhodlo vstúpiť do exkluzívneho klubu domácich gigantov. Spoločnosť oficiálne potvrdzuje svoju účasť v aliancii s Hondou a Nissanom.

Táto trojlístok predstavuje obrovskú silu na globálnom automobilovom trhu. Spoločne tieto firmy ročne vyprodukujú približne osem miliónov vozidiel, čím sa zaradia na druhú priečku za neohroziteľnú Toyotu.

Dôvody pre vznik tejto netradičnej aliancie sú jasné: prežiť v konkurenčnom svete. Elektromobily, autonómne vozidlá a stále prísnejšie emisné normy kladú na výrobcov obrovský tlak. Spoločné zdroje, technológie a know-how sú v tejto situácii nevyhnutnosťou.

Očakáva sa, že spolupráca sa zameria na štandardizáciu softvéru, vývoj nových platforiem pre elektrické vozidlá a komplementáciu produktových radov. To znamená, že by sme sa mohli dočkať prekvapivých modelov, ktoré by mohli osloviť širšie spektrum zákazníkov.

Pre Nissan, ktorý v poslednom období zápasí s poklesom predaja v kľúčových trhoch, ako sú USA a Čína, môže byť táto aliancia záchranným lanom. Spojenie síl s dvoma inovatívnymi partnermi môže priniesť nový vietor do plachiet a pomôcť spoločnosti znovu získať stratený lesk.

Otázkou zostáva, ako sa na túto novinku pozrú zákazníci. Budú vítať širší výber modelov a potenciálne nižšie ceny, alebo sa obávajú, že stratia identitu jednotlivých značiek? Budúcnosť ukáže, či sa táto veľká stávka japonských automobiliek vyplatí.

Peniaze24https://peniaze24.sk
Tento článok napísala redakcia Peniaze24. Snažíme sa prinášať presné a aktuálne informácie zo sveta financií a investovania. Ak v článku nájdete akúkoľvek chybu, dajte nám prosím vedieť na oprava@peniaze24.sk. Vaše postrehy sú pre nás cenné a pomôžu nám zlepšovať kvalitu nášho obsahu.

PREMIUM KLUB

- Všetky články bez obmedzení.

- Exkluzívny investičný obsah.

.- Investujte múdro s expertmi.

Náš výber