13.5 C
London
utorok, 8 októbra, 2024
ÚvodSpravyBiedronka: Miliónová strata pri vstupe na slovenský trh

Biedronka: Miliónová strata pri vstupe na slovenský trh

Date:

Najnovšie články

Automobilové giganty varujú, clá na čínske autá môžu rozpútať obchodnú vojnu

Berlín/Brusel, 4. októbra (TASR) – Nemecké automobilové značky Volkswagen...

Constellation Brands na vzostupe: Zisk a tržby prekonali očakávania

Victor, 4. októbra (TASR) – Svetový gigant na trhu...

Inflácia v eurozóne na historickom minime, ECB zvažuje ďalšie kroky

Madrid, 4. októbra (TASR) – Dobré správy prichádzajú z...

V stredisku Bachledka budujú 6-sedačkovú lanovku, vznikne tam národné centrum

        Ždiar 4. októbra (TASR) - V lyžiarskom stredisku v...

Väčšina rizík na trhu naznačuje skôr rast cien palív ako ich pokles

        Bratislava 4. októbra (TASR) - V súčasnosti je vývoj...

Firma Jeronimo Martins, prevádzkovateľ Biedronky, vykázala stratu 1,5 mil. eur

Bratislava 10. augusta (TASR) – Spoločnosť Jeronimo Martins Slovensko, etablovaná na našom trhu od augusta minulého roka, vykázala v predchádzajúcom účtovnom období stratu vo výške takmer 1,5 milióna eur. Firma je prevádzkovateľom sietí poľského obchodného reťazca Biedronka a poľských drogérií Hebe, ktoré by mali začať pôsobiť na slovenskom trhu koncom tohto roka.        

Vykázanú stratu tvorili predovšetkým náklady na zamestnancov v objeme približne 60 % celkových nákladov. Tržby spoločnosti za účtovné obdobie minulého roka boli nulové, v prevádzke vlani nebola žiadna fungujúca pobočka obchodov.        

V súčasnosti vykonáva Biedronka nábor zamestnancov, pričom ponuky práce zverejnila na internetových pracovných portáloch. Správy o plánoch spoločnosti vstúpiť na slovenský trh sa objavili už v marci minulého roka, koncom ktorého ich potvrdila aj finančná riaditeľka firmy Jerónimo Martins Ana Luisa Virginia.        

Tento mesiac obsadil podľa informácií zverejnených na sociálnej sieti LinkedIn pracovnú pozíciu marketingového riaditeľa pre slovenský trh Miroslav Verner, ktorý predtým vykonával túto funkciu pre sieť obchodov Tesco a Lidl.        

Drogéria Hebe v súčasnosti funguje v SR prostredníctvom internetového obchodu, čím sa snaží preniknúť na náš trh pred otvorením kamenných predajní. Podobný postup využila spoločnosť aj v susednej Českej republike, kde aktuálne fungujú dve kamenné predajne.        

„Rok 2024 bude zároveň rokom, v ktorom Biedronka odštartuje svoju internacionalizáciu a otvorí prvé predajne na Slovensku,“ priblížila materská spoločnosť Jerónimo Martins vo výročnej správe. V tej sa ďalej uvádza, že v tomto roku je rast na slovenskom a českom trhu hlavnou prioritou.

Peniaze24https://peniaze24.sk
Tento článok napísala redakcia Peniaze24. Snažíme sa prinášať presné a aktuálne informácie zo sveta financií a investovania. Ak v článku nájdete akúkoľvek chybu, dajte nám prosím vedieť na oprava@peniaze24.sk. Vaše postrehy sú pre nás cenné a pomôžu nám zlepšovať kvalitu nášho obsahu.

PREMIUM KLUB

- Všetky články bez obmedzení.

- Exkluzívny investičný obsah.

.- Investujte múdro s expertmi.

Náš výber