2.2 C
London
sobota, 23 novembra, 2024
ÚvodSpravyIndia sa stáva novým lákadlom pre svetové značky: Čína stráca lesk

India sa stáva novým lákadlom pre svetové značky: Čína stráca lesk

Date:

Najnovšie články

Lee Iacocca a jeho disciplína bola kľúč k záchrane Chrysleru

Lee Iacocca, meno, ktoré sa neodmysliteľne spája s americkým...

Soichiro Honda rozhýbal svet na dvoch kolesách

Soichiro Honda, japonský inžinier a priemyselník, je meno, ktoré...

Rekordná návštevnosť ubytovacích zariadení v auguste 2024 dosiahla 744 tisíc hostí

Bratislava, 14. októbra (Peniaze24.sk) – Návštevnosť ubytovacích zariadení na...

Reálna mzda v auguste rástla, výnimkou je sektor informácií a komunikácie

Bratislava, 14. októbra (Peniaze24.sk) – Priemerná nominálna mesačná mzda...

Slováci míňajú na potraviny viac ako priemer v EÚ, no stále nimi plytvajú

Bratislava, 14. októbra (Peniaze24.sk) – Slovenské domácnosti mesačne vynakladajú...

Naí Dillí, 11. augusta (TASR) – Zatiaľ čo čínsky spotrebiteľský trh zápasí s následkami prísnych protipandemických opatrení a spomaľujúcim sa ekonomickým rastom, India sa stáva novou hviezdou na obzore globálnych značiek. Spoločnosti ako PepsiCo, Coca-Cola či Unilever presúvajú svoju pozornosť na tento rýchlo rastúci trh.

Prečo India?

  • Rýchly ekonomický rast: Indická ekonomika zaznamenáva jeden z najrýchlejších rastov na svete, čo vytvára obrovský potenciál pre rast spotreby.
  • Zvyšujúca sa stredná trieda: Rastúci počet obyvateľov strednej triedy zvyšuje dopyt po kvalitných produktoch a službách.
  • Priaznivé vládne politiky: Indická vláda prijíma opatrenia na podporu podnikania a zahraničných investícií.
  • Mladá populácia: India má jednu z najmladších populácií na svete, čo predstavuje veľký potenciál pre budúci rast.

Čína stráca na atraktivite

Na druhej strane, čínsky spotrebiteľský trh sa po pandémii zotavuje pomalšie, než sa očakávalo. Prísne protipandemické opatrenia výrazne zasiahli ekonomiku a znížili dôveru spotrebiteľov.

Čo to znamená pre globálne značky?

  • Diverzifikácia trhov: Globálne značky sa snažia diverzifikovať svoje trhy a znížiť závislosť od jedného regiónu.
  • Investície do Indie: Spoločnosti investujú do nových výrobných kapacít, marketingu a distribúcie v Indii.
  • Adaptácia na miestne podmienky: Úspech na indickom trhu vyžaduje dôkladné pochopenie miestnych zvyklostí, preferencií a kultúry.

Záver

India sa stáva novým magnetom pre globálne značky, ktoré hľadajú nové rastové príležitosti. Zatiaľ čo Čína naďalej zostáva dôležitým trhom, jej rast sa spomaľuje a otvára tak dvere pre iné krajiny, ako je India.

TASR
Tento článok sme prevzali z TASR. Snažíme sa prinášať vám presné a aktuálne informácie zo sveta financií a investovania. Ak v článku nájdete akúkoľvek chybu, dajte nám prosím vedieť na prava@peniaze24.sk. Vaše postrehy sú pre nás cenné a pomôžu nám zlepšovať kvalitu nášho obsahu.

PREMIUM KLUB

- Všetky články bez obmedzení.

- Exkluzívny investičný obsah.

.- Investujte múdro s expertmi.

Náš výber