Úvod Spravy H&M do konca roka zatvorí svoj internetový obchod Afound

H&M do konca roka zatvorí svoj internetový obchod Afound

0
  • H&M zatvorí svoj Afound internetový obchod do konca tohto roka kvôli nedostatočnému dopytu.
  • Rozhodnutie bolo ovplyvnené tým, že značky čoraz viac preferujú predaj cez svoje vlastné kanály na posilnenie vzťahov so zákazníkmi.
  • Afound bol spustený v roku 2018 ako outletový podnik a neskôr rozšírený o internetový obchod dostupný v siedmich európskych krajinách.

Štokholm, 21. augusta (TASR) – Švédsky odevný reťazec Hennes & Mauritz (H&M) do konca tohto roka zatvorí svoj internetový obchod Afound z dôvodu slabého dopytu. Spoločnosť to oznámila v stredu, pričom citovala slabú pozíciu Afound na trhu ako hlavnú príčinu, informuje Reuters.

„Pri hodnotení súčasnej pozície Afound nevidíme dostatočný dopyt, čiastočne aj preto, že značky sa čoraz viac rozhodujú využívať na predaj svoje vlastné kanály, aby ešte viac posilnili svoje vzťahy so zákazníkmi. To viedlo k ťažkému, ale nevyhnutnému rozhodnutiu ukončiť činnosť spoločnosti Afound,“ uviedol reťazec. Činnosť online predajného miesta bude podľa vyhlásenia postupne ukončená v nasledujúcich mesiacoch.

H&M uviedol značku Afound na trh v roku 2018 ako outletový podnik s fyzickými predajňami, ktoré ponúkali značkové oblečenie od mnohých rôznych dodávateľov. Neskôr bola značka rozšírená o internetový obchod. Afound podľa svojej webovej stránky predával oblečenie v siedmich európskych krajinách vrátane Švédska, Nemecka a Holandska.

Exit mobile version