Berlín, 7. apríla (TASR) – Nemecká priemyselná a obchodná komora (DIHK) spustila kampaň s názvom „27 % z nás“, ktorá zdôrazňuje dôležitú úlohu migrantov pre prosperitu Nemecka. Kampaň poukazuje na to, že 27 % pracovnej sily v krajine má migračný pôvod, čo predstavuje viac ako 12 miliónov ľudí.
Prezident DIHK Peter Adrian uviedol, že migranti sú neoddeliteľnou súčasťou nemeckej spoločnosti a pracovnej sily. Zdôraznil, že takmer milión z nich je samostatne zárobkovo činných a že migranti sú obzvlášť aktívni v zakladaní nových podnikov.
Kampaň potrvá najmenej šesť týždňov a DIHK vyzýva ostatné firmy a podnikateľské združenia, aby sa k nej pripojili. Okrem boja proti extrémizmu a nenávisti je cieľom kampane aj podpora inklúzie a rozmanitosti.
DIHK verí, že kampaň prispeje k lepšej budúcnosti Nemecka a pomôže prekonať výzvy, ktorým krajina čelí.
Ďalšie informácie:
- DIHK: https://www.dihk.de/
- TASR: https://www.tasr.sk/